一朵红红的玫瑰(转载)400字

2024-05-30下载文档一键复制全文
啊,我的爱人象红红的玫瑰,  
 
That´s newly sprung in June;  
在六月里苞放;  
 
O my luve is like the melodie,  
啊,我的爱人象一支乐曲,  
 
That´s sweetly played in tune.  
乐声美妙、悠扬。  
 
 
As fair thou art, my bonie lass,  
你那么美,漂亮的姑娘;  
 
So deep in luve am I;  
我爱你那么深切;  
 
And I will luve thee still, my dear,  
我会永远爱你,亲爱的,  
 
Till a´ the seas gang dry.  
一直到四海涸竭。  
 
 
Till a´ the sea gang dry, my dear,  
直到四海涸竭,亲爱的,  
 
And the rock melt wi´ the sun;  
直到太阳把岩石消融!  
 
And I will luve thee still, my dear,  
我会永远爱你,亲爱的,  
 
While the sands o´ life shall run.  
只要生命无穷。  
 
And fare thee weel, my only luve,  
再见吧,我唯一的爱人,  
 
And fare thee weel a while;  
再见吧,小别片刻;  
 
And I will come again, my luve,  
我会回来的,我的爱人,  
 
Tho´s it were ten thousand mile!  
即使万里相隔!  
The template file 'copy.htm' not found or have no access!(1)